ostkrokar

Lördag. Varför känns det som att man förväntas hitta på saker på lördagar? Söndagar också för den delen, med andra ord förväntas man hitta på saker bara för att det är helg...Varför kan man inte bara få vara? Hmm, visserligen gillar/älskar jag att hitta på olika saker, men jag gillar inte när det förväntas av en, men, men. Ingen som förväntat sig det idag, men kom bara att tänka på att det stör mig ;) haha

Dagen har i alla fall bestått av mig, Johan och underbara Alva. Vi har varit ute på gudö och kollat in när grabbarna höll på och bygga ett stall, sen åkte vi och fikade hos Johans pappa för att sen avsluta hemma med lasagne, inte helt fel. Var precis på Shell för att köpa min älkade Ben&Jerry glass, men när jag står i kassan för att betala och tar ner handen i fickan för att plocka upp plånboken så ligger inte plånboken där utan kameran, SUCK!!! Orkade inte åka hem för att hämta plånkan så jag får nlja mig med ostkrokarna som Maria skulle säga =) Men det är inte fel det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0