Minipromenad

Vi har precis kommit hem från en liten promenad till alléplan fram och tillbaka. Imorse var vi på slutbesiktning av lägenheten igen och nu gick den igenom som den ska och sen åkte vi förbi min mammas jobb och sa hej. När vi hade parkerat bilen och fått in allt i huset, barnvagn,bilbarnstol,skötväska,mamma och dotter så gick jag ut coh hämtade in posten och då hade jag fått en avi om att klädpaketet från tradera låg och väntade på posten. Orkade inte ta bilen eftersom jag visste att Alva behövde sova så det fick bli en liten promenad med vagnen och nu sover skruttan så gott ute på altanen med "barnvakten" brevid sig och jag har den andra brevid mig ;)

Så nu ska jag ta och öppna paketet och kika på alla nya kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0