Måndag och ny vecka

Måndag och ny vecka =)

Idag väntar ett besök på Indiska ambassaden, för att lämna in min pappas visumansökan. Hmm, kan bli en upplevelse att besöka den ;) haha
Och kl 14.00 ska vi vara på BVC för att mäta och väga skruttan och så ska vi få lära oss magmassage som ska förebygga hennes magknip. *peppar, peppar* det verkar ha blivit mycket bättre. Kör med sempers magdroppar på morgonen och sen 10 droppar minifom innan varje amning och det funkar kanon*peppar peppar*


Minifom®Minifom tar bort luftbubblor etc som bildas i magen och på så sätt förebygger minifom magknip. Som Maria Montazami i Svenska Hollywoodfruar skulle äga... TOPPEN =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Började läsa din blogg på familjeliv och följde sen med hit.

Min dotter är född 9/9, så hon och Alva är nära varandra i ålder.

Magknipsmassagen kan jag verkligen rekommendera! Vi har kört med den två gånger om dagen i 2,5 vecka och jag tycker att det hjälper.

Funderar lite på miniform, är det inte tjorvigt att ge inför varje måltid? Kör du fortfarande med fri amning eller har du fasta tider?

2009-10-12 @ 09:21:00
Postat av: Madeleine Gustavsson

Hej, å vad kul att du gillar bloggen =)

Vi kör fortfarande fri amning, blir ungefär var tredje/fjärde timme ibland oftare, med andra ord helt fri ;)Nä, är faktiskt inte så jobbigt som man kna tro att ta innan varje amning, det blir en vana att alltid komam ihåg den, men skulle bli galen om jag glömde den någonstans så ska nog köpa en extra flaska att ha hemma som backup, men jag rekommenderar minifom starkt! kram

2009-10-12 @ 11:45:58
URL: http://ettplusettblirfler.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ÄLSKAR Maria, hahaha! Hon är så jävla skön! Tooopppeen!!

2009-10-12 @ 12:30:15
URL: http://emmanem.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Jag ger också Minifom till min lilla 2-månaders tjej och det fungerar väldigt bra. Hon har annars svårt att få ut luften, spec att rapa, men Minifom har hjälpt henne. Så jag rekomenderar också det!

2009-10-12 @ 12:38:38
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

sånnaanvände jag till min första son och dom funkade bra

2009-10-12 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0