Lördag

Igår var vi på kalas, närmare bestämt 60 års kalas. Det var Johans mamma som vi firade med riktigt god middag och trevligt sällskap bestående av hela Johans släkt hemma hos Lotta och Rikard.
Alva var vaen hela dagen igår bortsett från några korta powernaps i bilen, så både jag och Johan hoppades på att hon skulle somna på vägen till kalaset, men icke sa nicke. Det blev istället en lång amning när vi kom fram och tyvärr ledde denna amning till magknip på vår älskling. Och magknip i kombination med övertrött liten tjej innebär en hel del skrikande så jag och Johan åt förrätt och varmrätt i skift medans den andra försökte trösta vår skrutt.
Till slut somnade Alva av ren utmattning och vaknade inte igen förrens vid midnatt för lite mat.

Blev en hyfsat sen kväll igår och vi åkte inte hem förrens efter midnatt, på vägen hem släppte jag av Johan på en fest och sen åkte jag hem och stupade i säng med Alva. Johan kom hem vid fyratiden så han ligger fortfarande och sover. Själv har jag fått sova en hel del eftersom vår lilla älskling inte vaknade förrens vi halv fyra för lite mat och sen sov hon till klockan sju, men vi låg och myste i sängen tilll klockan åtta, LYX ;)


Så här skönt hade Alva det nör hon väl somnat, mammas älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0