Lördag och helgen är igång =)

Kl 05.20 slog Alva upp sina blåa ögon. Vem trodde för två år sen att jag skulle vara uppe vid den tiden en lördag!?? Vi låg kvar och myste i sängen en timme med hopp om att hon skulle somna om, men icke sa nicke så vid halv sju var det bara att gå upp och börja "leka" och gosa. Alva somnade till 30 min och då passade även jag på att slumra till lite, men utöver det så har hon vart klarvaken, mysigt, men hade uppskattat om hon hade vaknat i alla fall liiite senare ;) Ligger och leker med fiskarna i hennes "babygym"nu och snart ska vi gå och väcka Johan så att jag kan hoppa in i duschen eller kanske ta en liten tupplur!?

Hmm, kanske blir en tripp till Ica först, då vi har Elisabeths i kombi nu på förmiddagen eftersom jag körde hem alla igår, så det gäller att passa på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0