Kissattack

Alva har varit en riktig tröttis idag vilket inneburit att jag hunnit med en hel del, men när middagen skulle lagas då ville hon först äta och sen bli buren nonstop ;) Men vad gör man inte för underverket!?

Fick mig ett gott skratt när vi skulle byta blöja. Som vanligt så låg hon nakenfis  och luftade sig lite, benen sprattlade om bara den så jag ställde henne upp och vad gör hon då om inte kissar, haha. Det kom kiss på hela skötbordet och över halva Alva, men jag klarade mig i alla fall. Men roligast av allt var att hon såg så fruktansvärt nöjd ut och hade världens smile. Var lite besviken över att kameran inte var i närheten, men, men kan inte få med alla ögonblick på bild.

Nu har hon somnat igen och Johan är iväg och tvättar nya bilen och jag har tänt ljus i vardagsrummet och gjort mig en kopp te... MYS =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha! Känner igen det där med kisset =) De är goa våra små trollungar. Du har en sån bra blogg med mycket uppdatering varje dag!

2009-10-13 @ 22:10:53
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0