Ikea en söndag = BIG NONO

Att åka till ikea en söndag med en liten bebis är ren och skär idioti!!

Först fick vi åka runt och leta parkering ett bra tag, men fick ändå parkera en bra bit ifrån entrén. När vi väl kommer in på ikea så är det smockfullt med folk så vi tog hissen upp till barnavdelningen direkt. Plockade snabbt ihop det lilla jag skulle ha, skötbordsunderlägg och dregelhakklappar, sen hissen ner till entré planet och plockade med mig två burkar och sen tog vi genvägen ut till ta det själv lagret för att ställa oss i de gigantiska köerna. Ställde oss i snabbkassan, men inte gick det snabbare för det eftersom folk inte förstår hur man scannar in sina varor, men, men efter mycket om och men fick vi betala och lämna ikea.

Hoppas verkligen att jag aldrig mer får för mig att åka till ikea en söndag...


Det var lika mycket folk åt andra hållet, framför oss och bakom oss...
Herregud säger jag bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0