humörsvängningar

Alva vaknade vid halv sex imorse och hon var inte på humör för att ligga coh mysa i sängen utan hon ville upp och kika på allt i huset. Och som den snälla mamman jag är så gick jag upp och sjöng lite med henne i hopp om att hon skulle somna om, men icke sa nicke...

Så då blev det lböjbyte istället och på skötbordet är Alva alltid glad, extra glad när hon är naken och kan ligga och sprattla så mycket hon bara vill. Men från att ha varit världens gladaste vände humöret och ingenting var bra, ren blöja och hon ville inte ha mat så det var bara att bära runt igen efter flera försök med att göra henne glad. nacka om svajigt humör ;) Fick till slut ta till bärselen och den verkar ha något magiskt över sig för hon somnade direkt =) Hmm, det enda dumma med det är att hon nu hänger på min mage vilket gör mig lite låst, ska försöka lägga ner henne snart så att jag kan hoppa in i en dusch, men tyvärr så brukar hon vakna när man lyfter upp henne ur selen. Det är bara att hålla tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0