Grodan.

Just nu ligger skruttan och sover på min mage. Hon ligger i grodställning och är för söt i sin grodpyjamas, ser verkligen ut som en liten groda på min mage =)

Ikväll kommer Johan hem och jag längtar en massa efter honom. Hoppas att han har haft kul i Danmark trots förlusten igår...Det lät i alla fall som att ha hade det riktigt kul när han ringde hem från krogen igår. Hmm, alla svenskar gick nog ut för att dränka sina sorger ;)

Jag och skruttan har haft en riktigt mysig helg bara vi två, men det ska bli skönt att vara två igen och hjälpas åt med allt. Stor eloge till alla ensamstående mammor och pappor som fixar allt själva hela tiden, snacka om imponerande! 

Nu börjar Alva att skruva på sig så nu blir det till att avsluta här och göra iordning oss för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0