God natt!

Nyss hemkommna från Jensa och Nettan, i alla fall jag och Alva, Johan blir nog kvar ett tag till.

Städdagen idag flöt på bra, jag bidrog tyvärr inte så mycket utan det var Johan som fick göra insatsen från vår sida medans jag drog omkring på Alva i vagnen, men någon måste ju göra det också ;) Sen blev det en tripp tilll mamma med tvätt, hon är verkligen underbar, men den här veckan har jag bestämt mig för att åka runt och leta efter tvättmaskin för nu måste jag börja tvätta själv igen annars blir jag/vi för bortskämda.

Sen åkte vi och träffade Patrik som är nere från Piteå. Och sen hamnade vi hos Jensa och Nettan och nu är jag hemma =) Har haft en riktigt trevlig kväll, men bestämde mig för att åka hem lite tidigare än Johan för Alva hade somnat och jag kände mig lite trött så nu ska jag krypa ner i sängen och bege mig till drömmarnas värld...

GOD NATT och dröm söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0