Fredag

Blev en liten promenad med Christine och Nellie igår och sen åkte vi och kikade i lite affärer i Haninge centrum. Blev en stickad kofta till mig och en liten body och kofta till Alva. Måste bara ge mig och Christine lite beröm för att vi lyckades klämma in både hennes city cerox OCH min nitro city i hennes bagagelucka! Underskatta aldrig en saab ;)

På kvällen blev det middag hemma hos Johans syster för att fira Johans mamma som fyllde 60år. Riktigt trevligt. Både jag och Johan fick äta i lugn och ro eftersom Alva var en liten tröttis och låg och sov i babysittern som fick följa med dit. Skönt för oss, men lite tråkigt för kusinerna som gärna ville leka med henne, men det kommer fler tillfällen.

Vår lilla skrutt fortsatte otippat nog att sova när vi kom hem så det blev en lugn och skön kväll igår ;) Behövdes verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0