Familjesöndag =)

Igår hade vi en heldag hemma med en massa mys med älsklingen, både min lilla älskling och min stora älskling.

Alva var glad hela dagen och jollrade en massa,lekte med babygymmet och myste med både mamma och pappa. Det var ett tag sen vi hade en heldag hela familjen så det var riktigt mysigt. Blev en liten tripp upp till Johans mamma på eftermiddagen, och då fick vi ett paket blöjor och en Casperdocka till Alva. TACK!! Men väl uppe hos Elisabeth visade Alva att hon var övertrött genom att skrika som bara den. Hmm, inte så konstigt att hon var trött efter allt lekande och bara några få korta powernaps på 10-15 minuter, så vi åkte hem ganska snabbt och nattade lillskruttan. Men kan ju informera om att det inte bara var hon som somnade utan även jag slocknade vid sjutiden och Johan hade också lyckats somna på soffan strax därefter så det var inte bara Alva som var trött utan även mamma och pappa behövde lite sömn. Vaknade i alla fall upp pigg och glad i morse ;)


Världens sötaste unge i pappas knä.


Och så här söt var hon när hon följde med mig och handlade kebab.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0