Date med Frida

Det blev ingen sömn för mig imorse för vi bestämde lunchdate med Frida istället och det är mycket trevligare. Möttes upp på Gullmarsplan för en promenad över bron till Skanstull, men det blåste en hel massa så vi skippade promenaden och hoppade på bussen istället. Frida var vrålhungrig så vi satte oss inne i ringen och käkade en riktigt god avocadosallad med handskalade (!) räkor, mycket godare än vad jag förväntat mig =)

Sen blev det en fika på Clarion Sthlm, orkade inte gå någon annanstans och även denna gång pga blåsten. Kändes som att jag var på jobbet fast ändå inte, men varför tänka på jobb nu? Jag ska bara njuta av min lilla bebis...Jobbet kommer sen, om ett år eller så....

Det var en riktigt trevlig date och jag hoppas verkligen att vi gör om det här snart och inte om fyra,fem månader...  Hoppas du läser det här nu Frida för du måste komma och kolla in huset också ;)


Vi ses allt för sällan =(     
        
Alva vaknade legom till första tuggan =)                             


Kommentarer
Postat av: Elin

Handskalade räkor! DET kallar jag BRA MATSTÄLLE =) Vad fina ni är!!

2009-10-14 @ 18:19:50
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0