Besök på jobbet och fikadate med Fredrik.

Igår blev det en tripp in till stan och mitt jobb. Var kul att träffa alla kompisar och Alva var på sitt bästa humör och hon fick en jättefin rosa Pinqufilt av min chef, TACK!
Efter jobbet gick vi till Espressohouse och hade fikadate med Fredrik som fikc uppdatera mig om det senaste skvallret och vad som hänt på jobbet sen sist. Sen blev det bussen hem med skruttan och då hade Alvas humör vänt totalt. Bussresan bestod av en trött och skrikig Alva som blev knäpptyst så fort vi klev in genom dörren, hmm antar att det var pappa hon saknade...

Jag och Johan hade bestämt oss för att kolla på "Män som hatar kvinnor" efter middagen igår, men trötta jag somnade tillsammans med Alva runt halvnio. Jag behöver verkligen en massa sömn, men när J är hemma så vill jag ju vara vaken med honom. Får hoppas att jag orkar hålla ögonen öppna ikväll istället. För vi måste vara bland de få som INTE sett "Män oms hatar kvinnor" än, men är man småbarnsförälder så är man ;)


Alva låg i en Ägget fotölj av Arne Jacobsen på jobbet =) Tänk om man
hade råd att ha så fina möbler hemma, suck..Drömma kan man alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0