Växa och upptäcka världen

Jag har precis avnjutit ett bad och en bok, hmm en bok om barns utveckling, haha.
Måste än en gång rekommendera boken "Växa och upptäcka världen"!
Ska ta och logga in mig på adlibris nu och köpa den omedelbums, kostar bara 41kr där i pocketversionen. Läste kapitlet om barns utveckling runt 12 veckor och det är redan en del som stämmer in på min lilla älskade unge, och oj vilken stolt mamma man blir då. Känns även skönt att läsa boken och inse att det är helt normalt med vissa skrikerioder, "mattrots" då hon tuttar mer än hon äter etc, etc. Har som sagt lånat boken från biblioteket, men vill ha en egen eftersom man kan skriva lite anteckningar samt kryssa för i listor om olika utvecklingssteg. Boken ger även tips på leksaker för de olika åldrarna, så jag ska kika lite extra på det och sen skriva en liten önskelista till tomten...
Nä, nu ska jag klicka hem boken och sen ska jag nog faktiskt ta och sova lite.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0