Vaken i natt??

I förmiddags så kom Sanna och Ofelia över på en lekdate =) Alva och Ofelia låg och lekte medans jag och Sanna njöt av kaffe och bullar, mumsfilibaba. Efter fikat så tog vi oss ut till bussen och åkte mot öppna förskolan, Alva somnade precis innan vi gick på bussen och vaknade när vi gick av så det blev en kort powernap på ca 15min, suck. Sen somnade hon ca 20min efter öppna förskolan, men annars så har hon hållt igång hela dagen.

På bussen hem somnade hon äntligen, men då var klockan fem så när hon sovit ca en timme så väckte jag henne med hopp om att hon skulle hålla sig vaken, men icke sa nicke, hon åt lite och somnade om och har sovit som en stock sen dess, så jag antar att det kommer bli en vaken natt i natt, suck. Tungt med tanke på att jag ska träffa tant Ida på stan imorgon och då vill jag vara på topp, det är bara att hålla tummarna för att jag inet är allt för trött...!?? Det återstår att se...


Pigg och glad på öppna förskolan!


Trött efter allt lekande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0