Tröttmössa

La mig för att amma Alva vid klockan 19 och jag vaknade NU, haha det märks att nätterna inte ger så mycket sömn för tillfället. Tror bestämt att jag ska gå och lägga mig igen för Johan kollar på filmen Transformes och jag har missat början så jag orkar inte kolla. Herregud, den handlar om några konstiga robotar så jag har inga direkta hopp om att den ska vara bra heller ;) Hellre sömn än en "skitfilm" ;)

Dagen bjöd på en tripp in till söder där vi träffade underbara Lollo och hennes kusin Cecilia som var på besök från Tyskland/Schweiz/Lux, haha. Vi slog till på att kika i lite affärer på Götgatsbacken innan vi hamnade på Waynes för en välförtjänt latte. När vi väl sitter inne på Waynes så träffade vi Siri, en gammal kompis, så det blev ett litet reunionparty, men Emma och Mathilda saknades tyvärr så vi bestämde oss för att stya upp något snart, i alla fall innan Lollo flyttar till Lux...

Nä, jag ger upp nu, ögonlocken börjar kännas tung, sängen blir nästa station om inte Johan stänger av skitfilmen och slår på dvd´n ;)

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0