Sömn går före bad...

Nä, jag skippar badet. Har suttit och häckat på nätet ett tag nu och samtidigt konstaterat att några timmars sömn är mer värt än ett skumbad ;) Kan bada imorgon, men vem vet när man får sova, haha. Imorgon väntar hälsomässan med mamma och Alva så då är det bäst att vara utvilad.
GOD NATT!
Hmm, klockan är bara halvtio, men nu går jag och lägger mig haha, snacka om skillnad mot hur livet var för ett år sedan, då fanns det knappt på världskartan att gå och lägga sig halvtio en fredagskväll, men nu UPPSKATTAR jag SÖMN! ;)


Kommentarer
Postat av: anita

ja tänk vad ditt liv har förändrats!!kram mamma

2009-11-06 @ 22:26:57
Postat av: mamma

ja min lilla sömntuta tänk vad livet förändras forkram mamma

2009-11-07 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0