Snart barnvaktspremiär

Nu är min mamma här och jag börjar bli lite nervös för att lämna min älskling. Vet att mamma har koll, men jag har ju bäst koll ;) Det skär i mitt mammahjärtat att lämna skrutt hemma, men jag vet att jag behöver komma ut.

Snart blir de pizza här hemma och sen blir det middag för Alva och förhoppnigsvis somnar hon då och sen åker vi iväg. Det är visst två förband så Takida börjar inte förrens runt niotiden så det lär inte sluta förrens runt elva, halv tolv. Håller tummarna för att Alva sover igenom kvällen annars hoppas jag att hon tar flaskan, men i värsta fall får jag ta bilen hem och sen tillbaka ;)


Nu är det bara slutpiff och klackarna som saknas =)

 




Kommentarer
Postat av: Emma

Madde, så söt du är! Vi borde piffa upp oss mer ;-) Jag tycker vi förtjänar en kväll på krogen till våren o lämnar våra älsklingar hos dom större älsklingarna, eller hur? Då kan vi vara jättepiffiga, ha ha!

2009-11-30 @ 16:02:08
URL: http://tyra.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0