Promenad med mammagruppen

Efter BVC idag gick vi på promenad med mammor och bebisar från mammagruppen. Känns skönt när man får sällskap på promenaderna vilket gör att man går lite fortare vilket i sin tur gör att graviditetskilona försvinner lite snabbare ;)

När vi kom hem var jag lite "frussen" så jag och Alva tog ett bad. Alva upptäckte att det var väldigt kul att ligga på min mage och sprattla med benen för kung och fosterland så att det stänkte vatten överallt. Jag kunde inte hålla mig för skratt så jag tog fram mobilen och filmade henne så att Johan kunde se henne bada och sprattla. Tror verkligen att Alva kommer ÄLSKA att gå på babysim. Ska ta och anmäla oss till det snart, det har bara inte blivit av än, men hon är för liten för att börja nu,men vid årsskiftet blir det nog kanon med babysimsstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0