Personliga kockar

Nu är jag hemma själv och ska snart tappa upp ett skumbad och njuta lite. Dock med öppen dörr så att jag hör om skruttan vaknar.. Johan är iväg och spelar poker och Lollo och Emma har precis åkt hem eftersom dom ska upp tidigt imorgon, men det har varit en riktigt trevlig kväll =)

Lollo och Emma har härjat i köket medans jag och Johan suttit vid köksbordet och snackat skit och njutit av ett glas rödvin, eller snarare ett halvt, men tro mig jag NJÖT!!
Till middag serverades det ljuvliga lammfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater och till det klyftpotatis och sås, Mumsfilibaba!
Tänk om alla kvällar skulle vara så här med bästa vännerna, god mat som lagas av bästa vännerna och glad och mysig bebis..Hint, hint ;)

Tack tjejer för en UNDERBAR kväll! Ni är grymma!!

Underbara Lollo och Emma härjar i köket!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fint kök ni verkar ha! Visa gärna lite fler bilder från andra vinklar.

Hoppas ni får det trevlig på Hälsomässan!

2009-11-07 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0