Ny säng snart tack ;)

Nu längtar jag om bara den efter vår nya säng så att vi alla tre kan få plats i sängen utan problem och att jag kan amma i sängen även när Johan ligger och sover där. I natt gick jag ut i vardagsrummet för att amma skruttan, men hon ville bli liggammad så det var bara att lägga sig ner på vardagsrumsmatta eftersom soffan är lite väl "insutten" ;) haha. Blev lite hårt att bara ligga på mattan så jag gick in i Alvas rum och hämtade en madrass om hör till spjälsängen så inatt har jag/vi legat på en liten spjälsängsmadrass och sovit, eller i alla fall mellan klockan fyra och sex, men nu längtar jag efter en större säng!
Johan undrade vart vi var när han vaknade imorse när både sängen och soffan var tomma, men till slut såg han hur vi låg på golvet, haha, vilken syn ;) Hoppas att det finns tid i veckan att åka och hämta sängen hos Monica, håller tummarna för det. Håller dom hårt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0