Måndagmorgon

God morgon!

Här startades den nya veckan med en glad och alltid lika underbar Alva som ville leka lite. Och nu har vi har precis vaknat upp efter en liten vila, och tro mig, den behövde vi både då natten varit sådär. Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt, men kanske öppna förskolan!? 

I eftermiddag ska vi i alla fall in till mitt jobb och möta upp Johan och så ska jag och Johan vaccineras mot svininfluensan. ÄNTLIGEN!
Det känns riktigt skönt att vi gör det på mitt jobb så att vi slipper ta med Alva till vårscentralen bland en massa sjuka människor.

Nä, nu ska jag ta och göra iordning oss för dagen för vi är fortfarande i pyjamaser, haha och klockan är redan tio, skärpning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0