Mamma,bebis promenad

Imorse somnade Alva för ovanlighetens skull om, inte mig emot så jag la mig brevid henne och sov i en timme =) Riktigt skönt! Sen blev det lite bråttom för klockan 10 hade vi date med mammor och bebisar från föräldragruppen. Det blev dock bara jag&Alva, Helen&Leo och Elisbeth och Gösta, men vi gick en trevlig promenad som avslutades på Svallings för fika och vem träffade vi där om inte min mormor och morfar som var och fikade med Siv&Tage, trevligt!


Alva passade på att gulla lite med gammelmormor innan det var dags för käk hos mamma.

Efter att vi laddat batterierna lite med en latte så var det dags att bege sig hemmåt, jag och Elisabeth bor åt samma håll så vi gick en liten promenad på hemvägen också, så hittills idag har vi gått 11959 steg, bra jobbat om jag får säga det själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0