Lovely friday!

Dagen har bjudit på långpromenad så att skruttan fick sova lite på förmiddagen. Hade påmig stegräknaren så det blev lite över 10000 steg, Bra jobbat om jag får säga det själv! När vi kom hem och Alva var pigg och glad så åkte vi till Sickla och Akademibokhandeln med min mormor och handlade lite julklappar åt Alva. Blev lite julklappar från H&M också =) Slog även till på två jätte fina rosa fotoalbum som jag tillbringat kvällen med ;) Har redan lyckats fylla ett av dem och det andra kommer nog också att fyllas snabbt så fort jag framkallat korten från systemkameran.

Just nu är Robin här och vi har käkat lite middag betsående av potatisgratäng och kassler och så Alva har fått leka lite med morbror, men nu sover skruttan och vi ska ta och kolla på en film och mysa lite. Jag svullar ostbågar och dricker cola, medan killarna är inne på andra flaskan vin...

LOVELY FRIDAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0