Lördagsmys

Vi är precis hemkomna från lördagsmys med Alvas kusiner och farmor. Fick super god mangokyckling till middag, tårta till dessert och sen en massa godis och Ben&Jerry till körslaget smarrigt värre!

Alva har för gulliga kussiner som hade köp presenter till henne, av Hugo fick hon ett par söta små rosa vantar, av Hanna fick hon ett par supersöta skor, av Hilda fick hon ett par jätte tuffa jeansleggings och av farmor ett par urgulliga strumpbyxor, snacka om att hon blir lite bortskämd ibland ;) Och hon hade inte ens hyfs nog att tacka eftersom hon sov sig igenom mestadelen av kvällen, så mamma och pappa fick tacka istället. Men hon kommer att älska sina nys presenter så jag söger TACK å hennes vägnar!

Håller tummarna hårt för att Alva sover bra i natt, men oddsen är sådär eftersom hon sovit en hel del ikväll, men jag hoppas! Natten till idag var tung, hon vaknade till vid två och sen har hon varit vaken om vartannat hela natten och snackat,ammat,skruvat på sig, viftat med armar och ben osv, sömnen ville inte infinna sig, suck, så idag har jag varit en trött mamma. Hade inte orkat med dagen om inte Johan hade tagit Alva imorse så att jag fick sova en timme extra, den timme behövdes verkligen!

Måste även tillägga att gårdagens to do lista är helt avklarad =)

Bilder från dagen och kvällen kommer imorgon för nu ska jag mysa med min älskling och njuta av att det är lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0