Knak i ryggen

KNAK!
Japp, så lät det när naprapaten knäckte min rygg, gjorde galet ont, men samtidigt var det väldigt skönt. Har blivit lite snebelastad i ryggen av allt bärande och så hade jag "kramp" i ryggen. Känns lite bättre nu, men ska tillbaka på torsdag igen. Han trodde att det skulle räcka med ett eller två besök till så jag håller tummarna för det. Känns som att naprapatbesök är väldigt dyrt när man lever på föräldrapenning ;)

Blev "ordinerad" att börja bära runt på Alva "rätt" samt göra två olika stretchövningar två gånger om dagen  ca 5 min. Så nu jäklar ska det stretchas =)
Jag försöker verkligen att bära Alva "rätt", men efter ett tag inser jag att jag faktiskt behöver använda en arm till något annat så då börjar jag bära med enbart en arm vilket resulterar i att jag svankar som bara den för att Alva inte ska halka ner och detta svankande resulterar i värkande rygg som i sin tur resulterar i dyra naprapatbesök, suck, men, men förhoppnigsvis blir det bättre snart!??

Stort TACK till mamma som tog ledigt från jobbet och gick på barnvagnspromenad med Alva medans min rygg knäcktes!

Nu ska jag ta och göra dagens stretchövningar och sen ta en kopp te innan hjärtat vaknar och då ska jag minsann bära henne "rätt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0