Hemmadag och lite London nostalgi

Jäkla skitförkylning!

Det blev verkligen en "Hemma-kurera-göra ingenting-dag" idag. Riktigt skönt och välbehövligt,  blev dock en snabbis till centrum för att handla middag, men sen åkte vi hem och tog det lugnt igen.
Efter middagen så åkte hela familjen iväg på pokerkväll hos Camilla och Ronny. Pokerspelandet gick inge vidare för mig så efter en omgång valde jag att åka hem, men Johan är fortfarande kvar och förhoppningsvis vinner han ;)

Satt precis och kollade på lite bilder på datorn och såg min snygga jacka från G-star på en av dem så imorrn måste jag åka förbi mamma och hämta kartongen med våra vinterkläder så att jag kan ha G-star jackan på Takidakonserten imorgon =) Herregud, för precis ett år sen var jag och Ida och gjorde London osäkert, vi shoppade och festade som bara den och KUL hade vi! Tänk, det var sista resan innan min lilla älskling flyttade in i min mage. Känns lite konstigt att det faktiskt funnits en tid utan henne... Får bli en ny Londonresa när min älskling blivit lite större och då ska det shoppas åt henne också och vem vet, har hon tur får hon kanske följa med mamma och tant Ida ;)


Redo för utekväll i London förra året med G-star jackan på =).


Shopping på Portobello market =) Riktigt London mys!


Haha, hela resan slutade nästan i katastrof när Ida tappade bort sitt pass på flygplatsen, men här står hon helt söndergråten och har precis fått tillbaka sitt pass av polisen, så jäkla typiskt Ida så det finns inte.
Ida, rätt åt dig att jag lägger upp den här bilden eftersom du gjorde mig toknervös den där morgonen ;) Haha, älskar dig vännen, Alvas gudmor!


Kommentarer
Postat av: Tant-ida

Känner att jag faktikst måste ge mig själv lite rättvisa...

Jag TAPPADE inte passet, någon stal det från toaletten, stor skillnad!

Men så här i efterhand, när jag ser svullnaden på mina ögon som ser ut som två pingisbollar är det rätt så jävla kul faktiskt...

2009-11-28 @ 13:05:27
Postat av: Tant-ida

Men en grym resa var det, och nästa gång är det vi och lilltjejen som sticker.

Du är grym Madde, älskar dig!!

2009-11-28 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0