Hälsomässan

Idag har skruttan och jag varit på hälsomässan med mamma. Åkte dit runt elvatiden och hem vid fyra, så det var ett par timmar. Funkade bra att ha Alva med på mässan, blev några amningspauser och slalom med barnvagnen, men det funkade kanon. Alva var väldigt intresserad av det mesta vilket resulterade i väldigt lite sömn, men hon var glad i alla fall =)
Den lilla stund som hon sov gick mamma runt med Alva i vagnen och jag fick chansen att provligga en spikmatta. Det var riktigt skönt och avslappnande så nu ska jag börja ligga på spikmattan som Johan köpte i somras, men som tyvärr inte hunnits användas så mycket, men nu ska jag hjälpa till med det.
Underbara mamma skämmer bort mig en del ibland, inte för att jag klagar ;) Så idag fick jag en hälsopåse och naturgodis samt blev bjuden på både entré och fika. TACK, TACK, TACK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0