Greppa leksak

Kolla noga på bilderna så ser ni vad Alva gör! Min älskling har GREPPAT en leksak själv och LYFT den! Är så stolt över min lilla skrutt som gör framsteg varje dag nu, får tårar i ögonen när jag ser hur duktig hon är. Utvecklingen går så fort nu, hon visar nya färdighter hela tiden allt från att ligga och titta på sina händer, se saker som är långt borta,greppa saker osv, osv. Hon gör mamma så stolt!


Hon är väldigt koncentrerad vilket visar att hon är medveten om vad hon gör =)


Lyfter skallran =)


På väg att lyfta för andra gången =)

Måste tillägga att jag är riktigt glad över att kameran låg på vardagsrumsbordet så att jag hann fånga det på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0