God morgon Torsdag!

GOD MORGON!

Här är vi uppe med tuppen. Alva slog till på att vakna klockan fem imorse och var superpigg, men jag vägrade tända lampan förrens klockan halv sex och då började hon snacka och sprattla med armar och ben ännu mer än innan. Mammas gullunge! Men tro mig, hennes glada morgonhumör kommer inte från mig! Antar att hon kommer få mitt morgonhumör lagom till fjortonårsdagen ;)


Sprattelfia!

Natten har varit riktigt jobbig i natt... Det började med att älsklingen inte kom till ro igårkväll utan samma procedur som kvällen innan,suck, men till slut dunade hon in ;)
I natt vaknade hon för ammning första gången vid klockan ett och sen har hon vaknat stup i ett och ätit, men främst snuttat. Jag har kännt mig som en napp i natt, haha, men hon vill ju inta ta napp så jag får vara hennes mänskliga napp ibland, men vad gör man inte för sin skrutt?
Pratade om det på BVC igår och hon sa att det var jätte vanligt runt 11-12v eftersom hon nu är inne i en ny tillväxtfas. Det känns skönt att veta att det bara är en fas för annars skulle jag tycka att det var riktigt jobbigt, nu är det bara att härda ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0