Fixelifix

Det blev en liten promenad efter föräldragruppen och Alva slumrade in, inte konstigt att hon var trött med tanke på att hon gick upp runt fem. Hon ligger fortfarande kvar i vagnen utanför dörren och sussar så sött så jag har hunnit med att städa här hemma, tråkigt, men skönt nu när det är klart! Har faktiskt hunnit med lunch också =)

Antar att min älskling slår upp sina vackra blå snart och vill gosa lite med mamma, så jag passar på att hänga lite framför datorn för sen är det dags att leta födelsedagspresent till Johans pappa och hämta sufletten på Babyproffsen.

Hoppas på lite fredagsmys ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: hanna + mormor

kan vi synas över lite mat imorrn??Alva,jag ser fram emot att träffa dig kram hanna och mormor

2009-11-13 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0