Date med Sanna och Ofelia

Efter föräldragruppen igår så åkte vi hem till Sanna och Ofelia. Sanna kände för en liten promenad så vi tog oss ut i pissvädret och gick mot centrum för en fika och lite shopping. Tyvärr hittade jag ingenting av intresse, försökte hitta ett snyggt pannband som jag kan ha när jag är ute och går och har uppsatt hår, men jag hittade inte ett endaste, hittade inte ens några fula pannband, suck. Antar att det får bli mössa som vanligt. Måtse verkligen ta mig förbi mamma och hämta kartongerna med vinterjackor, mössor och vantar...


Sanna och Ofelia.


Alva var allmänt trött och när hon var vaken så vile hon gosa med mamma =)


Gårdagens roligaste bild var helt klart den här när Ofelia försöker kasta sig till Alva =) Haha, sikka ungar, dom kommer bli vilda när dom blir större...




Kommentarer
Postat av: Elin M

Har också försökt hitta pannband men inte lyckats. Säg till om du hittar något snyggt =)

2009-11-06 @ 11:24:55
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0