Dagens söndag ;)

Tiden rinner iväg, eller idag har tiden i alla fall runnit iväg. Hann inte sitta framför datorn någonting imorse och nu är jag inte alls sugen på att sitta framför datorn ;) Men tänkte att en uppdatering om dagen vore på sin plats..

Dagen började med att vi kikade på den sista av de tre hyrfilmerna som vi hyrde i torsdags och sen åkte jag och Alva till mamma och fikade och lämnade tvätt, medans Johan åkte och fixade med bilen. Efter mamma åkte vi till Johans jobb och gick en promenad medans han slog till på att tvätta vår bil också =) Väl på Johans jobb bestämde sig Alva för att tömma magen på innehåll gånger tre, vilket verkligen behövdes eftersom hon inte gjort det sen i torsdags. Inte konstigt att hon var lite gnällig i morse, men efter tömningen har hon varit en liten solstråle.

När vi kom hem så åkte Alva och jag och åt middag med morfar som åker till Indien på tisdag och kommer hem först till sommaren igen, herregud, Alva kommer vara stora tjejen då... Alva var på sitt allra bästa humör och charmade morfar totalt och övriga restaurangen också för den delen ;)

Nu väntar lite fix här hemma i form av att packa upp tvätten, tömma diskmaskinen, plocka iordning lite och sen ska jag njuta av en kopp te och njuta av att jag har världens bästa familj! Livet är allt bra härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0