Crazy Night

Kom precis hem från "Crazy night" i centrum, vilket innefattar kanonpriser på en massa varor i alla affärer och öppettider till klockan 22. Tyvärr hittade jag inga bra julklappar, i alla falla inga som var på erbjudande så jag kom hem tomhänt, för jag hade betsämt mig för att det enda jag fick köpa skulle vara kap ;) haha, typiskt mig.

Kändes jätte konstigt att åka iväg HELT SJÄLV! Alva var hemma med pappa som klarade av att lägga henne utan problem så det kändes jätte skönt när mobilen pep med ett sms där det stod "liten tjej har somnat nu. Puss" Då kunde jag slappna av, men mobilen höll jag ändå i krampaktigt utifall att hon skulle bli vrålhungrig, haha. Och i bilen hade jag radio på högsta volym, inte för att jag gillar att köra med jätte hög musik, men för att jag kunde ;) Sjöng även med till alla låtar trots att jag inte kunde texterna för fem öre, hmm kanske inte bör erkänna sånt, men, men...

Börjar känna mig riktigt laddad för Takida konserten som vi ska på på lördag, håller tummar och tår för att Alva äter bra innan vi går och sen sover hela kvällen tills vi kommer hem. Blir lättast så för mormor som ska vara barnvakt och jag behöver känna mig mindre orolig om jag vet att min lilla älksling är mätt och belåten när vi åker. Jag behöver verkligen en kväll ute i snygg klännning, höga klackar,frisyr och min Johan som sällskap =) Å, vad kul vi ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0