Bvc, föräldragrupp, öppna förskolan.

God morgon!

Här har vi precis gått upp och jag sitter och äter frukost medans lillskruttan ligger och sprattlar under babygymmet och snackar med figurerna som hänger där =) Härlig morgon!

Idag står BVC på schemat, promenad med föräldragruppen och kanske öppna förskolan. Har BVC tid klockan 10.30 och ska möta föräldragruppen klockan 10, hmm kan bli lite tajt, så jag ska försöka boka om bvc tiden så att  vi  kan följa med på promenaden och om det inte funkar så får vi springa ikapp dem efter bvc ;) haha
Hjälp, idag kommer vi få tiden för 3-månadesrs kontrollen, vilket innebär spruta för min lilla älskling... Vart tar tiden vägen? Snart 3 månader, min lilla tjej,mammas älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0