Bära,somna,vakna,bära,somna,vakna osv...

Alva var vaken hela dagen igår, så vi lekte och myste hemma, försökte få henne att sova lite under dagen men madam ville bestämt vara vaken. Runt femsnåret dunade hon in när jag bar på henne, men så fort jag försökte lägga ner henne så vaknade hon så runt halv sju gav jag upp och lät henne vara vaken och sitta med vid köksbordet när vi åt middag. Inte konstigt att jag fått ont i ryggen eftersom madam vill bli runtburen mest hela tiden på kvällarna...Efter middagen villle hon inte somna trots att hon var övertrött och jag bar runt på henne, men samtidigt var hon väldigt nöjd och glad. Hon somnade inte ens när jag gick ut på en kvällspromenad med henne vilket hon brukar göra efter cirka två minuter om hon är trött, men inte igår inte ;)
Vid halv tio valde hon i alla fall att somna och sov till sex imorse, vaknade visserligen för amning en gång, men annars sov hon bra.
Och idag tar hon igen gårdagens sömn, för nu ligger hon och sussar i vagnen =) Mammas älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0