ändringar..

Dagens to dos blev lite ändrade.
Vaccinet mot svininfluensan var slut så det får jag fixa imorgon istället, pyjamasbyxor hittade jag, men ingen överdel, sockor hittade jag, men köpte inga, men läkarbesöket hos bvc blev i alla fall av =) Och så har vi hunnit med en kaffe och Ben&Jerry hemma hos Sanna och Ofelia innan bvc. Och en dammsugning, i alla fall av kök och vardagsrum, resten får jag ta imorgon, så mina to dos för imorgon har blivit fler ;)

När vi satt i väntrummet på BVC så ringde min telefon och det var kusin Hanna som ringde och undrade om hon och kusin Hilda fick komma förbi och leka lite med Alva och självklart fick dom det! Så dom tog en promenad hem till oss och gullade med skruttan och så åt vi lite mellis bestående av rostade mackor och oboy, hmm det var verkligen inte igår som jag satt vid köksbordet och åt mellis ;)
Sen när vi satt i bilen så ringde farmor Elisabeth och bjöd på middag..TACK! Och efter middagen bjöd hon på en Ben&Jerry, så idag har det blivit TVÅ! Måste verkligen skärpa mig om de sista fyra gravidkilona ska försvinna, haha. 16 gone 4 more to go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0