1 tim och 35 min

1 timme och 35 minuter, det är vad det tog att natta min älskling idag. Har burit runt och sjungit för henne och då somnade hon, men så fort jag la ner henne i sängen så vaknade hon, så då bar jag henne igen, hon somnade, la ner henne i sängen och hon vaknade, bar igen, somnade, la ner igen, vaknade. Så då bestämde jag mig för att bara bära runt på henne så att hon fick komma till ro ordentligt så nu har jag lite kramp i armen, men egentligen vad gör väl det när man går runt med en godbit som luktar så gott och är så oerhört söt. Hoppas att hon sover gott nu för hon behöver få lite sömn! Och jag behöver få en kopp te samt tid till att plocka iordning lite här hemma efter mitt kartongtömningsrace ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0