Vinterpromenad

Imorse var det riktigt kallt, ås pass kallt att jag tog på mig understället inför vår morgonpromenad. Tanken var att vi skulle gå på promenad med mammorna i föräldragruppen, men det var ingen som kunde eller vem vet dom kanke inte vågade sig ut i kylan. Men jag hade i alla fall betämt mig för att jag coh Alva skulle ut så det var abar att klä på sig varmt. "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" haha, nu är man mamma på riktigt.

Till slut kom vi i alla fall ut och det var hur skönt som helst, solen sken, det var kallt, men ingen fuktig luft, ingen blåst, det var jätte härligt!! Hoppas att det fortsätter att vara lika fint väder enda fram till jul, men lite snö skulle ju inte skada ;)


Så här gosigt hade min lilla älskling det i vagnen. Blev dock bara en powernap på ca 20 minuter, suck,
men hon var i alla fall glad och nöjd trots att hon bara fick ligga i vagnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0