Varning för halka...

Jag slog till på en vurpa på väg till bilen, Alva var i bilbarnstolen och klarade sig utan en skråma, hon bara log åt mamma som låg i snön. Sen slog jag även till på en vurpa när vi var ute och gick med barnvagnen. Alva klarade isg galant även denna gång, men jag slog i hakan i barnvagnshandtaget, men den värken har släppt nu =) Så med andra ord vill jag utlysa en liten VARNING FÖR HALKA! Herregud, ska det vara så svårt att ploga och sanda även på gångvägar och mindre vägar där man faktiskt promenerar!??

Men nu är vi i alla fall hemma efter en biltur till affären och en promenad som tyvärr blev kortare än planerat på grund av att det inte var plogat poch jag ville inte halka mer ;) Så nu ligger Alva och sover i vagnen och jag håller på och lagar köttgryta, smaskens! Hemmafru ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0