Sovmorgon!

Det blev sent igår, i alla fall när man är trötta föräldrar med en liten bebis. Jag och Alva kom hem runt ett tiden efter att ah blivit bjudna på smarrig Gaspachosoppa (stavning?), fläskfilé och potatisgratäng och sen fick vi karamelliserade nötter till efterrätt, riktigt smarrigt. Tack, tack kära storebror.
Eftersom vi var tre par på middagen, jag och Johan, Robin&Sofie och Anders&Carro blev det en omgång pictionary. Det är så fruktansvärt kul! I början gick det lite trögt, men efter ett tag var jag och Johan samspelta och det gick riktigt bra, men vi blev tyvärr slagna av Anders och Carro, men det var hårfint. Hmm, Robin&Sofie låg låååångt efter =)

Efter spelet åkte jag och Alva hem och omnade inte förrens vid halv två så idag, hör och häpna:
VI VAKNADE kl 09.17!!!! Hoppas att det är en ny rutin för madam att ta sovmorgon ;) Hoppas kan man altid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0