Skärpning!

Hmm, idag blev det ingen promenad och nu har jag ätit chips&dipp, fettisfredag ;) SKÄRPNING!
Har gömt chipspåsen i skafferiet nu, för min karaktär är inge vidare när det gäller chips&dipp, Det är bara att fråga vem som helst som känner mig. Om man skulle fråga Johan skulle han säga att han inte ens hinner sätta sig i soffan förrens dippen är slut. Hmm, kan ligga något i det han säger ;)  Nä, nu måste jag skärpa mig om jag ska gå ner de sista kilona. Är nästan vid inskrivningsvikten nu, 2,5 kg kvar, men har x antal situps kvar för att få den magen som jag vill ha... Så nu jävlar!

Känns riktigt tajmat och bra med alla pepparkakor,lussebullar,knäck,choklad och julmat som väntar de närmaste veckorna. Men, men det är bara att äta och njuta och ta lite fler och längre promenader, inga fler dagar som idag... Eller, jo ibland behövs dom allt, men inte för ofta...

Det är faktiskt bara jul en gång om året! Så det är bara att NJUTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0