Poker-sm

Vi blev kvar hos mamma ett tag och sen gick vi hem och hann precis träffa Johan innan han skulle ivög och fixa lite. Alva var supertrött eftersom hon inte sovit något på hela dagen så hon somnade på mitt bröst i soffan och så låg vi i ca två timmar, riktigt mysigt.

Kvällen blir lugn, Johan ska spela poker-sm så jag blir själv ikväll fast han är hemma om man säger så ;) Ingen idé att störa honom...Så det blir tv och mys för min del och jag tippar på att min karaktär kommer svika mig ikväll igen vilket innebär att jag kommer ta fram chipspåsen ur skafferiet, men, men är det lördag så är det ;) Som sagt NOLL KARAKTÄR!

Ska hålla tummarna för att det går bra för min älskling också.... Jag skulle också vilja spela, men jag är tyvärr inte tillräckligt bra för att kvalificera mig till sm och jag vill definitivt inte betala ca 2000kr för att vara med och sen bli utslagen...Nä chips och dipp är billigare ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0