Nya BILtelefonen =)

Efter vår förmiddagspromenad gick vi hem och åt lite lunch och sen tog vi bilen till öppna förskolan och träffade Alvas kompisar. Och jag fick chansen att prova "nya" telefonen i bilen på vägen dit, jag kommer prata i telefon konstant nu eftersom jag kan prata och hålla i ratten med båda händerna samtidigt, och så kan jag backa och prata samtidigt =) Inte illa...

Efter öppna förskolan plockade vi upp mamma på vägen hem eftersom hon och Johan skulle åka till Ikea och köpa soffan till henne. Men innan dom åkte till Ikea fick dom lite korvstroganoff till middag så att dom skulle orka shoppa lite extra ;) Vem vet, Johan kanske kommer hem med något roligt, hoppas kan man alltid, men om jag känner honom rätt så är det raka vägen in till soffavdelningen, sen kassan och sen uthämtningen, men någon gång ska väl vara den första.

Jag och Alva har passat på och bada när pappa har varit borta, eller Alva fick bada själv i sin "badstol" och jag satt brevid och lekte med henne. Jag tycker att det är jätte mysigt att bada tillsammans med min skrutt, men idag kände jag inte för att bada tillsammans utan hoppas på ett bad själv ikväll med nya "föräldrar&barn" tidningen.


Alva har hunnit leka lite ikväll också och här visar hon hur duktig hon
 blivit på att greppa skallran =)


Tagen på bar gärning med skallran i högsta hugg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0