Mysdag med min älskade unge

Det har varit en riktig hemmadag idag då jag kännt mig lite krasslig , men imorrn ska vi ut och gå med mammor och bebisar så då hoppas jag att jag mår lite bättre. Har inte orkat bry mig om varken datorn eller tv´n idag utan bara myst och lekt med min älskade unge =) Konstigt egentligen att man får en spruta för att inte bli sjuk, men så blir man "sjuk", helt snevridet enligt mig ;) Men nu slipper jag i alla fall få svininfluensan och det känns riktigt bra eftersom inte Alva får vaccineras så jag och Johan är hennes enda "skydd" mot svinis...

Men nu, nu väntar deppan och te, LOVE IT!! Bättre kureringsmetod får man leta efter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0