Mammalyx

Det blev inga ljus här hemma för Johan kom hem och han är tyvärr inget större fan av ljus, suck, men, men. Valde att skippa tekoppen också och bestämde mig istället att krypa ner i ett varmt bad med en tidning, Mammalyx =) Så nu är jag nybadad och ren och skrutt har precis fått i sig lite mat och sover förhoppningsvis några timmar i sträck nu. Johan kom och la sig i sängen och myste med oss när jag ammade Alva och jag tror minsann att han somnat där inne för jag är ute i vardagrummet nu och han ligger kvar i sängen. Hmm, inte bara mammor som behöver sömn utan även pappor som går upp varje morgon vid sex för att åka och tjäna lite pengar till familjen, familjeförsörjare som han är ;) Tror nog att jag också ska ta och krypa ner i sängen och få mig lite sömn, en pigg mamma är en glad mamma!

GOD NATT och DRÖM SÖTA DRÖMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0