Kladdkaka x2

Igår blev det sociala dagen för mig och Alva, =). Först åkte vi in till stan med Emelie för lite fix. Det blev för övrigt hon som parkerade bilen och jag som parkerade ut den, haha, alltid något ;) Efter stan åkte vi hem till oss och åt kladdkaka och vaniljglass, mumsfilibaba. När vi hade lämnat av Emelie hemma hos henne så såg vi Sanna och Ofelia komma gåendes längst vägen så då plockade vi upp dem. Och då blev det lite mer kladdkaka eftersom Sanna var kaffesugen. Men efter fikat bestämde vi oss för att ge oss ut på en promenad för både Alva och Ofelia hade sovit på tok för lite och båda började bli lite gälliga. Alva hade bara sovit ca 15 minuter och det var i bilen så hon somnade väldigt snabbt i vagnen så jag och Sanna kunde gå i rask takt och snacka lite skit =) Kändes bra att gå ut i friska luften och gå bort lite av kladdkakan, haha. Sen blev det smarrig tagiatelle och kasslergratäng till middag, helt improviserat och supersmarrigt, kände mig faktiskt lie stolt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0