julklappar och Ikea

Vi härjade runt i Nacka forum hela dagen igår och vi fick en massa på listan avklarat, i alla fall i klappväg. Jag trodde att det skulle vara hyfsat lugnt i forum igår eftersom vi åkte dit mitt på dagen, men icke sa nicke, det var fullsmockat. Är folk lediga hela veckan!? Trodde att man i varje fall skulle jobba igår och idag, men, men jag kanske inte bör uttala mig eftersom jag är föräldraledig ;)

Vi slog till på att ringa kusinerna när vi var där för at få lite julklappstips från dem och det visade sig att dem också var i forum så då mötte vi upp dem och å fick dem peka ut lite godbitar =) Så då fick jag även lite sällskap när det blev matpaus på Burger king, välbehövlig sådan!

Efter forum blev det raka vägen hem för att möta upp Johan och sen åkte vi till Ikea och shoppade loss på lite möbler till kontoret och Alvas rum, äntligen!


Glad tjej med mamma som äntligen fick i sig lite lunch...


kvällen kommer med största sannolikhet bestå av ihopskruvande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0