Hej, mitt vinterland =)

Äntligen, SNÖ!
Stockholm och en massa snö, underbart! Det enda som är mindre underbart är att jag tyvärr inte har några rejäla vinterskor/kängor, så idag blev det sneakers på fötterna och det var kallt vill jag lova ;)

Vi har varit på promenad i snövädret tillsammans med Christine&Ellie och Anna&Leah. Det var premiärtur för vagnen i snö och det funkade alldeles utmärkt trots de små svängbara hjulen framtill, dem går visserligen att låsa, men idag skippade jag det bara för att prova hur det gick och det gick finfint. Ok, måste väl erkänna att det ibland gick lite trögt, men inget som inte lite armmuskler klarade av, haha.


Funderar på om detta är snörekord i Stockholm de senate 5 åren iaf.!??
Vagnen försvinner i snön, men snygg är den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0